Intensive Toning Lotion

Intensive Toning Lotion

HANYA DENGAN RM42.00 ANDA BOLEH ATASI MASALAH HAID KEMBALI LANCAR & STABIL ?


Testimoni :
"Assalam kak..alhamdulillah asbab lotion ni, sy period cam dulu. sebelum ni kalau period sikit-sikit jer, pastu takde walaupun 1st day..smlm sy period 1st day, darah keluar banyak, penuh pad, lancar darah keluar,..sbb kali pertama sapu kat perut saya dah rasa lain mcm..rupanya Allah nak lancarkan darah period sy..sy bersyukur sgt dpt period lagi.." .

--------------------------------------
INTENSIVE TONING LOTION
--------------------------------------


Membantu anda atasi masalah berikut :-
1. haid tidak lancar
2. mengurangkan senggugut
3. melancarkan sistem perlawasan
4. membuang toksin
5. membakar lemak
6. Membuang angin dalam badan


Formulasi Produk
Dengan ekstrak LEMON CITRUS dan BERAS, berkesan membantu masalah wanita dan juga lelaki.


Ciri-ciri produk:-
TIDAK PANAS
TIDAK MELEKIT
Selamat Untuk Ibu Menyusu


Cara Penggunaan:

Sila pakai 2 kali sehari terutama pada waktu pagi dan sebelum tidur. Ibu yang bersalin pembedahan juga boleh gunakan untuk disapu di perut sebelum memakai Bengkung Ibu. Sapukan secara rata dan losyen benar benar menyerap ke dalam kulit. Banyakkan minum air suam pada setiap hari. Elakkan ais dan kurangkan makan nasi untuk membantu mempercepatkan lagi proses untuk kurus. Perbanyakkan makan makanan berserat tinggi dan mengenyangkan seperti oat, pisang, teh hijau, buah buahan citrus dan pelbagai lagi.


Adakah Ibu Hamil Boleh Menggunakan Losyen ini ?

Ya boleh. Tapi elakkan daripada menyapu losyen di perut. Sebaliknya boleh disapu di pinggang, peha dan selain perut untuk membuang angin.


Losen ini berdaftar dengan KKM dan dikilangkan di kilang GMP Bumiputera Muslim.


Berat: 220 ml (Boleh digunakan sehingga 1 bulan lebih)



Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Intensive Toning Lotion
499
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

Sila lakukan bayaran berjumlah RM ke akaun bank pilihan anda di bawah.

  • Anda mesti memasukkan emel nawalofficial@gmail.com di ruangan emel semasa melakukan transaksi menerusi Perbankan Internet.
  • Anda mesti mengambil dan memuat naik gambar bukti pembayaran jika anda melakukan transaksi menerusi Mesin Deposit Tunai.
PenamaNAWAL ENTERPRISE
No. Akaun8600376052
Buka CIMB Clicks  

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau


PENGESAHAN



Maklumat Peniaga

Nawal Herbal Beauty
nawalofficial@gmail.com
+60129912841