Akaun nawalherbalbeauty.onpay.my telah dibekukan. Segala kesulitan yang dialami adalah amat dikesali.

GEL HERBAL

GEL HERBAL


BOSAN DGN PARAM PILIS YANG SELALU SERBUK HERBA DIA JATUH BERTERBANGAN KE UDARA? NAK PARAM PILIS DLM BENTUK GEL YG LG MUDAH TP HERBA SGT2?
.
.
Assalamualaikum, mesti ramai kan ibu ibu tercari cari kat mana nak dapat param pilis yang bukan sahaja 1 produk tapi boleh guna utk param dan pilis sekaligus. Tapi jg param pilis yg bukan dalam bentuk serbuk herba. Yg tak payah nak dibancuh bancuh dgn air dulu. Picit dan terus tepek / sapu je kat perut dan dahi. Yg kandungan gel tu bukan kandungan biasa biasa tapi ektrak dr begitu bnyk herba yg mmg dah proven terbaik utk rawatan param dan pilis. Mesti ramai nak kan ?

===============
MEMPERKENALKAN! GEL HERBAL!!
===============

✓ 100% ekstrak herba original Bedak Panas Syifa kini dalam bentuk GEL untuk membantu memudahkan ibu berpantang!
✓ Dimodenkan dalam bentuk gel tetapi masih mengekalkan amalan tradisi.
✓ Khasiat sama hebat seperti Bedak Panas Syifa.
✓ MUDAH dan CEPAT. Tidak perlu lagi bancuh bedak dengan air.
✓ Sangat jimat masa

Lagi Kebaikan Gel Herbal :-

- Menghaluskan kulit
- Menghangatkan badan
- Mengelakkan serangan angin semasa dalam tempoh berpantang
- Membantu membakar lemakMEMBAKAR LEMAK
- Melawaskan pembuangan

CARA GUNA: 
- picit sedikit ke tapak tangan.
- Sapukan ke dahi sebagai pilis dan sapu ke perut dan pinggang sebagai param sebelum ibu pakai bengkung.

Tempoh penggunaannya juga tahan lama dari Bedak Panas Syifa.

KANDUNGAN GEL HERBAL:-
Mengandungi 10 ekstrak herba daripada herba Bedak Panas Syifa. 

KUANTITI: 120ml
RM46.00 shj