GEL PARAM PILIS PLUS SLIMMING

GEL PARAM PILIS PLUS SLIMMING

===========
GEL PARAM PILIS PLUS SLIMMING
===========

Membantu mengatasi masalah masalah berikut:-


1. Ibu berpantang yang tak tau nak cari kat mana param pilis yang tak berterabur bila dipakai, tak messy, tak payah bancuh bancuh lagi.
2. Ibu berpantang yang nak pakai param dan pilis dan selim.ming sekaligus hanya dengan 1 produk
3. Ibu yang selalu sembelit, aduh tak tahan kan? seram kott nak ke tandas. huhu. Gel ni bantu melawaskan pembuangan tau.
4. Nak buang angin, perut lembut, perut keras
5. Ibu risau serbuk pilis lain boleh mengganggu keselesaan baby. Ye lah masa pilis tu dah kering kan, mana tau jatuh atas baby masa baby menyusu.


Kini lebih mudah, cepat dan kesan dia terbukti terbaik. Dibuat daripada 10 ekstrak herba dan tea tree oil. Sesuai untuk dipakai di dahi, perut sebelum pakai bengkung, dan satu badan. Pasangan juga boleh pakai. Jangan risau, gel param pilis ni tak panas, cuma rasalah sikit hangat hangat dia. bau herba segar, tu yang takleh tahan tu!


✓ 100% ekstrak herba original Bedak Panas Syifa kini dalam bentuk GEL untuk membantu memudahkan ibu berpantang!
✓ Dimodenkan dalam bentuk gel tetapi masih mengekalkan amalan tradisi.
✓ Khasiat sama hebat seperti Bedak Panas Syifa.
✓ MUDAH dan CEPAT. Tidak perlu lagi bancuh bedak dengan air.
✓ Sangat jimat masa.



Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
GEL PARAM PILIS PLUS SLIMMING
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

Sila lakukan bayaran berjumlah RM ke akaun bank pilihan anda di bawah.

  • Anda mesti memasukkan emel nawalofficial@gmail.com di ruangan emel semasa melakukan transaksi menerusi Perbankan Internet.
  • Anda mesti mengambil dan memuat naik gambar bukti pembayaran jika anda melakukan transaksi menerusi Mesin Deposit Tunai.
PenamaNAWAL ENTERPRISE
No. Akaun8600376052
Buka CIMB Clicks  

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau