BENGKUNG IBU (XL)

BENGKUNG IBU (XL)

Bukan senang kan nak cari Bengkung XL ni?

Ramai pelanggan kami mengadu sangat susah nak dapatkan bengkung saiz xl di pasaran terutama yang bengkung jenis tradisional seperti Bengkung Ibu ini, yang labuh dan sangat selesa dipakai!

Tapi kini anda jangan risau ya! Antara hot selling Nawal ialah Bengkung Ibu saiz XL. 


Bengkung Ibu merupakan bengkung zigzag diperbuat daripada kain kasa belacu yang sangat selesa dipakai, kainnya kejap, pemakaiannya sungguh kemas, tidak bergerak menaik atau menurun. Mempunyai 2 tali untuk memudahkan ikatan diketatkan. Untuk kesan lebih baik, sapukan Gel Param Pilis Plus Slimming ke perut  sebelum anda memakai bengkung. Amalkan penggunaan Bengkung Ibu pada setiap hari semasa 40 hari berpantang. Penggunaan yang konsisten mampu menjadikan tubuh anda kembali ramping, kemas dan menawan.


Fungsi:
1. Melangsing dan mengembalikan bentuk badan kepada kontur asal
2. Merampingkan pinggang
3. Menjaga kedudukan rahim agar tidak berlaku prolaps (jatuh)
4. Menegangkan kembali otot-otot perut.
5. Membantu mengawal selera makan.
6. Mencantikkan bentuk badan menjadi lebih kemas.


Keistimewaan:
1. Kainnya selesa, pemakaiannya kemas, kejap dan terletak di badan.
2. Ukurannya panjang dari paras bawah dada hingga ke peha.
3. Penggunaan setiap hari bersama Gel Param Pilis Plus Slimming mampu mencantikkan tubuh dan memecah lemak.


BENGKUNG IBU
========

Bengkung labuh macam ini sangat berkesan utk kempiskan perut. Untuk tujuan mudah ke tandas ada cara dia iaitu anda perlu ikat tali bengkung tu mulakan dari atas so habis dibawah. Bila nak ke tandas anda buka tali separuh sampai punggung je pastu selak. Tak perlu pun buka semua tali dan ia sangat menjimatkan masa ibu. Bengkung macam ini mampu body kita terlentik cantik sbb dia cover panjang.

Kain bengkung jenis kasa belacu iaitu kain paling sesuai utk dibuat bengkung. sgt bermutu tinggi dan selesa dan kemas. sapukan gel param pilis terlebih dulu di perut ya utk mendapat rawatan lebih komprehensif utk perut anda.


Saiz:

Saiz XL (Sesuai untuk wanita yang mempunyai berat badan sekitar 75-90 kg)

Harga: RM60.00 sahaja

Nota: Jika anda membeli juga Pakej Juma atau Pakej Asas, anda boleh tukarkan bengkung free saiz di dalam pakej tersebut kepada Bengkung saiz XL. Hanya tambah RM10.00 sahaja ya daripada harga pakej. Sangat jimat kan?





Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Bengkung Ibu XL
20
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

Butiran Pembayaran

Sila lakukan bayaran berjumlah RM ke akaun bank pilihan anda di bawah.

  • Anda mesti memasukkan emel nawalofficial@gmail.com di ruangan emel semasa melakukan transaksi menerusi Perbankan Internet.
  • Anda mesti mengambil dan memuat naik gambar bukti pembayaran jika anda melakukan transaksi menerusi Mesin Deposit Tunai.
PenamaNAWAL ENTERPRISE
No. Akaun8600376052
Buka CIMB Clicks  

PENGESAHAN



Maklumat Peniaga

Nawal Herbal Beauty
nawalofficial@gmail.com
+60129912841